تغيير تابلوي بيش از ۳۱۰۰ شعبه بانکي

تاریخ انتشار : 1397/12/12

ادغام بانک‌هاي نظامي در بانک سپه در حالي کليد خورده که با تغيير تابلوي شعب اين بانک‌ها، بانک سپه به پُر شعبه‌ترين بانک کشور تبديل مي‌شود.

به گزارش خبرنگار ايبِنا، بانک مرکزي روز گذشته در حالي خبر از  آغاز ادغام بانک‌ها و موسسه اعتباري وابسته به نيروهاي مسلح  در بانک سپه داد که رييس جمهوري نيز در سخنراني خود در مجمع بانک مرکزي اعلام کرده بود که در نظر داريم ادغام بانک‌ها نظامي در بانک سپه تا پايان سال انجام شود.

طبق برنامه در نظر گرفته شده قرار است که در ابتدا تابلوي تمامي شعب اين بانک‌ها به نام بانک سپه تغيير کند تا در سال‌هاي آينده به مرور زمان تعدادي از اين شعبه‌ها تعطيل شوند و تعداد شعب اين بانک به تدريج کاهش يابد.

بنابراين بزودي تابلوي شعب بانک‌هاي انصار، قوامين، حکمت ايرانيان، مهر اقتصاد و موسسه اعتباري کوثر به نام بانک سپه تغيير خواهد کرد و ارايه خدمات بانکي به تمامي مشتريان اعم از سپرده‌گذاران و تسهيلات‌گيرندگان توسط بانک‌ها و موسسه اعتباري ياد شده، با مديريت و راهبري بانک سپه طبق روال عادي قبلي ادامه مي‌يابد.

براساس آمار بانک مرکزي تعداد شعب بانک انصار ۱۰۹۸ شعبه، بانک قوامين ۷۳۶ شعبه، بانک حکمت ايرانيان ۲۰۶ شعبه، بانک مهر اقتصاد ۷۴۰ شعبه و موسسه اعتباري کوثر ۳۵۳ شعبه است که با اين حساب تابلوي ۳ هزار و ۱۳۳ شعبه به شعبه به بانک سپه تغيير نام خواهد داد.

از سوي ديگر بانک سپه در حال حاضر يک هزار و ۷۷۷ شعبه دارد که با افزوده شدن اين شعبه‌ها، تعداد شعب اين بانک به ۴۹۱۰ شعبه يعني بيش از شعب بانک ملي به عنوان پُر شعبه‌ترين بانک کشور خواهد رسيد که البته طبق برنامه قرار است اين تعداد شعب به مرور زمان کاهش يابد.

  •