برات کريمي مديرعامل بانک دي شد

تاریخ انتشار : 1398/10/15

در پي برگزاري مجمع عمومي عادي به طور فوق‌العاده بانک دي و انتخاب اعضاي جديد هيات‌مديره، برات کريمي به عنوان مديرعامل جديد بانک دي منصوب شد.

به گزارش ايبِنا به نقل از اداره روابط عمومي و تبليغات بانک دي، برات کريمي که پيش از اين عضو هيئت مديره بانک ملي  ايران بود با تحصيلات کارشناسي ارشد حسابداري، دانشجوي دکتري رشته DBA در مرحله دفاع و داراي ۳۲ سال سابقه درخشان کاري در نظام بانکي کشور است و سوابقي از جمله معاون مديرعامل بانک ملي ايران در امور شعب ، عضويت در کميته هاي عالي پيگيري و وصول مطالبات، اعتبارات، منابع و مصارف و عضويت در هيات تخلفات اداري بانک ملي را در کارنامه خود دارد.

همچنين کريمي که يکي از مديران مجرب و خوشنام نظام بانکي کشور است ، مديريت امور استان تهران، رياست اداره امور استان هاي گلستان و مازندران و رياست شعبه مرکزي بانک ملي در تهران را برعهده داشته است.

بر اساس اين گزارش، در نخستين جلسه هيئت مديره جديد بانک دي، نصرت الله شهبازي به ‌عنوان رئيس هيئت‌مديره ، فريدون رشيدي به‌ عنوان نايب‌رئيس هيئت‌مديره و رحيم طاهري به عنوان عضو اجرايي هيئت مديره اين بانک منصوب شدند.

گفتني است، نصرت الله شهبازي با ۳۴ سال سابقه در نظام بانکي داراي مدرک کارشناسي ارشد حقوق است و عضويت در هيئت مديره و معاونت اعتبارات بانک اقتصاد نوين، مديريت امور اعتباري و مديريت امور شعب منطقه يک بانک ملي ايران ، مشاور مديرعامل صندوق بازنشستگي کارکنان بانک ها و مديرعاملي و ريئس هيئت مديره شرکت ليزينگ صندوق بانک ها از جمله سوابق کاري ايشان است.

رحيم طاهري نيز پيش از اين عضو هيئت مديره و معاون شعب و توسعه بازاريابي بانک شهر بوده است و با ۳۳ سال سابقه فعاليت بانکي و مدرک کارشناسي ارشد مديريت به عنوان رئيس هيئت مديره بانک ملت، معاون اعتباري، معاون سرمايه انساني و عضو هيئت عامل بانک ملت منشاء خدمات ارزشمندي در نظام بانکي بوده است.

همچنين فريدون رشيدي که پيش تر، رئيس اداره کل اعتبارات بانک ملي ايران بوده، دانشجوي دکتري مديرت دولتي و داراي ۳۲ سال سابقه فعاليت موثر در نظام بانکي است و طي سال هاي خدمت به عنوان رئيس کميسيون اعتباري شوراي هماهنگي بانک ها، دبير و عضو کميته اعتباري بانک ملي ايران و عضو کميته پيگيري و وصول مطالبات بانک ملي ايران ايفاي نقش کرده است.

شايان ذکر است،کريمي، مديرعامل بانک دي ضمن ابراز قدرداني و سپاس از تمامي عزيزاني که با ارسال پيام هاي محبت آميز خود انتصاب ايشان را تبريک گفتند، اعلام داشت در راستاي پايبندي و عمل به اقتصاد مقاومتي و جلوگيري از هرگونه اسراف از ارسال تاج گل يا درج آگهي پيام تبريک در روزنامه ها خودداري شود تا اين اقدام نيز منشاء اصلاح امور براي ارائه خدمات شايسته به هموطنان عزيز باشد.