برگزاري سيزدهمين نمايشگاه معرفي فرصت هاي سرمايه گذاري کشور

تاریخ انتشار : 1400/09/08

سيزدهمين نمايشگاه معرفي فرصت هاي سرمايه گذاري کشور و هشتمين نمايشگاه بين‌المللي بورس، بانک، بيمه و خصوصي سازي از تاريخ 8 لغايت 11 آذر ماه با حضور بيش از 200 شرکت داخلي در جزيره کيش برگزار مي شود.

ويکردها و محورهاي اين رويداد برگرفته از مسائل روز اقتصادي کشور شامل الگوهاي نوين مالي از بازار پول و سرمايه، معرفي فرصت هاي سرمايه گذاري در کشور و مناطق آزاد و ويژه اقتصادي، بانک داري بين المللي، ديپلماسي اقتصادي توسعه تجارت با کشورهاي منطقه، اقتصاد الکترونيک و تاسيس بورس بين الملل، اقتصاد مسکن، آينده پژوهي و چند محور ديگر است.

بر اساس اين گزارش، رويداد کيش اينوکس 2021  نخستين رويداد صنعت مالي و بازار سرمايه از زمان شيوع کرونا در کشور بوده که مانند سنوات گذشته در دو بخش نمايشگاهي و محتوايي برگزار خواهد شد.

در بخش نمايشگاهي بيش از 200 شرکت، موسسه و نهاد در بخش هاي دولتي و خصوصي فعال در بازار سرمايه حضور خواهند داشت و در بخش محتوايي 25 نشست تخصصي و همايش جانبي برگزار مي شود که در حاشيه اين نشست ها 150 نفر از اساتيد، کارشناسان و مسوولان اقتصادي کشور به سخنراني و برگزاري کارگاه‌ها و نشست‌هاي خصوصي خواهند پرداخت.

گفتني است؛ مراسم افتتاحيه نمايشگاه کيش اينوکس 2021 در کيش، دوشنبه 8 آذر ساعت 16:00، در مرکز همايش هاي بين‌المللي جزيره، سالن خليج فارس و مراسم افتتاحيه نمايشگاه ساعت18:00 در محل مرکز نمايشگاه‌هاي دائمي اين منطقه برگزار خواهد شد.

بازديدکنندگان مي توانند هر روز از ساعات 17:00 الي 22:00 براي بازديد از اين نمايشگاه به محل نمايشگاه‌هاي بين المللي جزيره کيش مراجعه نمايند.