مديرعامل بانک شهر منصوب شد

تاریخ انتشار : 1400/09/30

با تصميم اعضاي هيات مديره و موافقت بانک مرکزي، سيد محمد مهدي احمدي به عنوان مديرعامل بانک شهر برگزيده شد.

به گزارش ايبِنا به نقل از روابط عمومي بانک شهر، اعضاي هيئت مديره بانک با قدرداني از زحمات احمد درخشنده؛ با توجه به تجارب ارزنده و دانش بانکي دکتر احمدي؛ وي را به عنوان مديرعامل بانک شهر برگزيدند. احمدي از سال ۱۳۹۳ تاکنون به عنوان عضو هيأت مديره موظف بانک شهر و علاوه بر آن معاون ارزي و بين الملل بانک و قائم مقامي مديرعامل را عهده‌دار بوده است.

وي فارغ التحصيل اقتصاد بازرگاني در مقطع کارشناسي از دانشگاه شهيد بهشتي است. تحصيلات کارشناسي ارشد وي در دانشگاه تهران و در رشته علوم اقتصادي بوده و داراي دکتراي اقتصاد است. او همچنين توانسته از سوي بنياد ملي نخبگان، عنوان «نخبه علمي کشور» را دريافت کند.

گفتني است، در زمان فعاليت دکتر احمدي در بانک شهر به عنوان معاون ارزي و امور بين الملل از سال ۹۷ تا کنون، اين بانک در جمع برترين بانک هاي کشور در ارائه خدمات ارزي به مشتريان قرار گرفته است.

احمدي در سال ۸۵ به مدت سه سال مدير اداري و پشتيباني بيمه ملت بوده و در سال ۸۸ به سمت مشاور مديرعامل اين بيمه برگزيده شد. وي تا انتخاب به عنوان مشاور مديرعامل بانک پارسيان در سال ۹۲ در مجموعه اين بانک فعاليت داشته و سپس به عضويت هيات مديره بانک شهر درآمد.