سومين نشست هم انديشي با اعضاي کانون

تاریخ انتشار : 1400/10/19

در چارچوب برنامه هم انديشي با اعضاي کانون و همفکري با آنان به منظور شناسايي مشکلات مشترک و جستجوي راه حل هاي کاربردي در جهت پيشبرد بهينه امور، سومين نشست هم انديشي روز شنبه 18 ديماه از ساعت 15 الي 16.30 به صورت برخط (آنلاين ) برگزارشد.  

سومين نشست به مشاوران عضو کانون مستقر در استان هاي ساحلي خزر ( گيلان، مازندران و گلستان ) اختصاص داشت و از سوي کانون علاوه بر دبيرکل کانون، آقايان فرج زاده و فرکاريان، دو تن از اعضاي شوراي عالي نيز حضور داشتند.

در اين نشست مديران عامل شرکت هاي مهندسي صنايع غذايي به فرآيند گلستان ، تعاوني آموزشي خدمات نوين بازار گنبد ، مبين مشاوران گلستان، طراحي مهندسي آرمين مشاوران، تدبيرپويان صنعت شمال، ناظران طرح گستر نوين خزر، فني و مهندسي فن آويژه،  کاوش گستران کالاي گلستان، رويان پليمر کيميا، فني مهندسي آريان مشاور مازندران، پروژه کاران کوروش پرشيا و هماهنگ دشت حضور داشتند.

در ابتدا آقاي پاکدامن در ارتباط با مهمترين اقدامات کانون در دوره سال مالي منتهي به پايان آذرماه سال جاري گزارشي ارائه کرد و سپس از اعضاي حاضر در وب کنفرانس خواست عمده ترين مشکلات مشاوران در منطقه، نقدهاي خود از عملکرد کانون و پيشنهادهاي خود را در جهت بهبود روشها و اقدامات لازم در مسير توسعه بازار کار مشاوران و تسهيل تعاملات آنان با نظام بانکي، مطرح کنند.

در مجموع، عمده مباحث طرح شده در نشست، به اموري مانند استفاده بيشتر از مشاوران محلي در مطالعه طرح ها، تسهيل حضور مشاوران در نمايشگاههاي تخصصي استاني، توجه بيش از پيش به امر آموزش و بازآموزي مشاوران، بازنگري در سازوکار رتبه بندي اعضا، توسعه بازار کار، اعمال تمهيداتي در جلوگيري هرچه بيشتر از نرخ شکني خدمات مشاوران و تقويت اعتماد نظام بانکي به کيفيت خدمات مشاوران عضو ، اختصاص داشت.