دوازدهمين گردهمايي رؤساي موفق شعب بانک‌ها و مؤسسات اعتباري کشور

تاریخ انتشار : 1400/11/12

دوازدهمين دوره گردهمايي رؤساي موفق شعب بانک‌ها و مؤسسات اعتباري کشور با عنوان «آموزش و توسعه منابع انساني شعب» روز پنجشنبه مورخ ۱۴ بهمن ماه سال جاري به صورت آنلاين برگزار مي‌شود.

به گزارش ايبِنا به نقل از روابط عمومي بانک مرکزي، «گردهمايي رؤساي موفق بانک‌ها و مؤسسات اعتباري کشور»، باتوجه به نقش مهم رؤساي موفق شعب در موفقيت و پيشبرد استراتژي‌ها، اهداف عملياتي بانک‌ها و مؤسسات در نيل به اهداف نهايي سياستگذار پولي و بانکي، همه ساله توسط مؤسسه عالي آموزش بانکداري ايران با هدف انتقال تجربيات و مهارت‌هاي علمي رؤساي شعب و همچنين با هدف قدرداني و تکريم از مديريت شعب بانک‌ها و مؤسسات اعتباري به عنوان ارزشمندترين دارايي آنها برگزار مي‌شود. تقويت مهارت‌هاي موردنياز رؤساي شعب، بحث و تبادل نظر ميان رؤساي شعب نيز از ديگر اهدافي هستند که از برگزاري اين گردهمايي دنبال مي‌شوند.


موسسه آموزش عالي بانکداري ايران از سال ۱۳۸۹ تاکنون ۱۱ دوره از گردهمايي رؤساي موفق شعب بانک هاي کشور را برگزار کرده است. در سال گذشته يازدهمين گردهمايي شعب هم زمان با همه‌گيري ويروس منحوس کرونا به صورت آنلاين برگزار شد و همچون چهار دوره پيشين، متناسب با موضوع، نظرسنجي‌هايي نيز انجام شد که نتايج حاصل از تحليل داده‌هاي آن، بر روي سايت مؤسسه آموزش عالي بانکداري ايران  قابل مشاهده است.

src=https://media.ibena.ir/d/2022/02/01/0/81058.png