مجوزهاي کسب و کار ۴ دستگاه دولتي تصويب شد

تاریخ انتشار : 1400/12/23

هيئت مقررات‌زدايي و بهبود محيط کسب و کار در مورد عناوين، شرايط، مدارک، زمان و هزينه صدور مجوزهاي وزارتخانه‌هاي نيرو، فرهنگ و ارشاد اسلامي، تعاون، کار و رفاه اجتماعي و بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران، تصميم‌گيري شد.

به گزارش ايبِنا، پنجاه و نهمين نشست هيئت مقررات‌زدايي و بهبود محيط کسب و کار به رياست وزير امور اقتصادي و دارايي و با حضور اعضاي هيئت، تشکل‌هاي بخش خصوصي و نمايندگان دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط در روز شنب ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ در محل وزارت اقتصاد برگزار شد. 

در نشست امروز  هيئت مقررات‌زدايي و بهبود محيط کسب و کار در مورد عناوين، شرايط، مدارک، زمان و هزينه صدور مجوزهاي وزارتخانه هاي نيرو،  فرهنگ و ارشاد اسلامي، تعاون، کار و رفاه اجتماعي و بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران، تصميم‌گيري شد.

بر اساس اين گزارش در پنجاه و نهمين نشست هيئت مقررات‌زدايي و بهبود محيط کسب و کار ۱۹ عنوان مجوز وزارت نيرو و سازمان‌هاي تابعه آن به همراه شرايط، مدارک و هزينه‌هاي صدور آنها به تصويب رسيده است. همچنين ۳۶ عنوان مجوز بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران به همراه شرايط، مدارک و هزينه‌هاي صدور آنها در اين نشست به تصويب رسيد.

اين گزارش مي‌افزايد: ۱۶ عنوان مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و سازمان‌هاي تابعه آن نيز به همراه شرايط، مدارک و هزينه‌هاي صدور آنها  در نشست امروز هيئت مقررات‌زدايي و بهبود محيط کسب و کار از تصويب اعضاء اين هيئت گذشت.

در اين نشست همچنين ۲۸۹ عنوان مجوز وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي و سازمان‌هاي تابع آن به همراه شرايط، مدارک و هزينه‌هاي صدور آنها مصوب شده است.

اين گزارش بيان مي دارد؛ وزارتخانه هاي نيرو،  فرهنگ و ارشاد اسلامي، تعاون، کار و رفاه اجتماعي و بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران مکلف هستند، درگاه تخصصي مجوزهاي مربوطه را تشکيل داده و به درگاه ملي مجوزهاي کشور متصل و مجوزها را بصورت بر خط صادر نمايند.